Kategoria A1

Kurs podstawowy na kategorię "A1"

Cena: 1350 zł

Prawo jazdy kat. A1 uprawnia do kierowania:

  • motocyklem o pojemności skokowej silnika nieprzekraczającej 125 cm3, mocy nieprzekraczającej 11 kW i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającym 0,1 kW/kg;
  • motocyklem trójkołowym o mocy nieprzekraczającej 15 kW;
  • pojazdami określonymi dla prawa jazdy kat. AM;
  • zespołem pojazdów złożonym z pojazdu określonego dla kat. A1 oraz przyczepy.

Wymagany minimalny wiek do uzyskania uprawnień: 16 lat.

http://www.emar.szczecin.pl/wp-content/uploads/Zdjecia-176-1200x750.jpg
Information! Wszystkie kursy są objęte możliwością płatności w ratach 0%.

W ramach kursu zapewniamy i gwarantujemy :

30 godzin lekcyjnych - teoria

20 godzin zegarowych- jazdy

Zajęcia z ratownikiem medycznym


Nowe Yamaha YBR 125

Państwowe testy - płyta CD

Obsługa Administracyjna

Egzamin Wewnętrzny


Dodatkowa godzina jazd - 85 zł (70 zł dla naszych kursantów)

Godzina jazd dodatkowych dzięki której możemy odświeżyć nasze umiejętności i spokojnie podejść do egzaminu

Obowiązkowy strój kandydata na motocyklistę

Wymagania odnośnie stroju w części zapewnione przez kursanta.

Dodatkowa godzina jazd

Spodnie + Kurtka

Obuwie wiązane

Rękawice


  • Dodatkowa godzina jazd jest zalecana przed przystąpieniem do właściwego egzaminu, szczególnie gdy odstęp pomiędzy zakończeniem kursu a egzaminem WORD bywa zbyt duży.
  • Sprawdza się również jako doszkolenie i odświeżenie zasad ruchu dla osób posiadających dokument.
  • Spodnie z długim nogawkami, kurtka zapinana długie rękawy.
  • Obuwie wiązane na płaskiej podeszwie oraz rękawice zakrywające całe dłonie
  • SZKOŁA EMAR ZAPEWNIA:  kask, kamizelkę, ochraniacze.

Część teoretyczna

  • Tzw. „teoria” powinna trwać minimum 20 godzin. W trakcie zajęć zapoznajemy się z zasadami ruchu drogowego, specyfiką jazdy na motocyklu i elementami pierwszej pomocy przedmedycznej.
  • Zwykle kursanci, zwłaszcza jeżdżący już samochodem, niechętnie uczestniczą w zajęciach teoretycznych. Jednak nawet kierowcom, którzy twierdzą że znają przepisy o ruchu drogowym, przyda się niekiedy małe powtórzenie. Ponadto w trakcie szkolenia poruszane są również aspekty związane bezpośrednio z jazdą jednośladem
  • W trakcie trwania kursu teoretycznego zapewniamy obowiązkowe badania medyczne. Najczęściej orzeczenie lekarskie jest bezterminowe, czasem ze względu np. na wadę wzroku może być ograniczone do 5 czy 10 lat.Badania możemy również załatwiać na własną rękę np. w przychodni pracy. Pamiętajmy jednak, że lekarz wystawiający orzeczenie musi mieć uprawnienia do badania kierowców.
http://www.emar.szczecin.pl/wp-content/uploads/tuxpi.com_.1507387248-600x600.jpg

Część praktyczna

  • Jeżdżąc na placu, przede wszystkim ćwiczymy utrzymywanie równowagi w trakcie podstawowych czynności, takich jak ruszanie, zatrzymywanie się czy wykonywanie coraz ciaśniejszych zakrętów. Uczymy się prawidłowego dosiadu np. podczas jazdy „bez trzymanki”.
  • W następnych 20 godzinach jazd uczymy się od A do Z jak poruszać się, sprawdzać stan techniczny pojazdu oraz przed wszystkim jak zachować się w poszczególnych sytuacjach, nie tylko w warunkach egzaminu.
  • Jeździmy na sprawdzonych trasach, szlifujemy najtrudniejsze scenariusze i uczymy się przewidywać oraz planować.
  • Stale omawiamy popełniane przez kursanta błędy, poszukujemy tzw. "Wąskiego gardła" w jego umiejętnościach - czynności, która niejako "hamuje" dalsze przyswajanie wiedzy.
http://www.emar.szczecin.pl/wp-content/uploads/tuxpi.com_.1507387357-600x600.jpg

Egzamin praktyczny

  • Zakres części praktycznej egzaminu wewnętrznego, kryteria oceny, oraz czas trwania są zgodne z zasadami przeprowadzania egzaminu praktycznego na egzaminie państwowym na prawo jazdy.
  • W trakcie przeprowadzania części praktycznej egzaminu , realizuje się wszystkie przewidziane dla egzaminu państwowego na prawo jazdy zadania egzaminacyjne, bez względu na ilość  błędów.
  • Po zakończeniu części praktycznej egzaminu wewnętrznego instruktor przeprowadzający egzamin omawia z osobą egzaminowaną popełnione przez nią błędy, jeśli ich ilość jest większa niż maksymalna ustala dalszy zakres szkolenia niezbędny do uzyskania wszystkich umiejętności.
http://www.emar.szczecin.pl/wp-content/uploads/tuxpi.com_.1507387329-600x600.jpg