Kategoria A

Kurs podstawowy na kategorię „A”

Cena: 1600 zł

Prawo jazdy kat. A uprawnia do kierowania:

motocyklem;pojazdami określonymi dla prawa jazdy kat. AM;zespołem pojazdów złożonym z pojazdu określonego dla kat. A oraz przyczepy;motocyklem trójkołowym o mocy przekraczającej 15 kW (minimalny wymagany wiek: 21 lat).

Wymagany minimalny wiek do uzyskania uprawnień:

24 lata;20 lat dla osób posiadających prawo jazdy kat. A2 od co najmniej 2 lat
http://www.emar.szczecin.pl/wp-content/uploads/IMG_5672-1200x750.jpg
Information! Wszystkie kursy są objęte możliwością płatności w ratach 0%.

W ramach kursu zapewniamy i gwarantujemy :

30 godzin lekcyjnych – teoria

20 godzin zegarowych- jazdy

Zajęcia z ratownikiem medycznym

Nowe Kawasaki ER6n

Państwowe testy – płyta CD

Obsługa Administracyjna

Egzamin Wewnętrzny

Kategoria A Ekspresowy – 1800 zł

Możliwość przyspieszenia trwania kursu do około jednego miesiąca.

Kurs Indywidualny

Kurs Indywidualny w szkole Emar oferuję bardzo szybkie tempo przebiegu kursu.Tyczy się to zajęć teoretycznych jak samych jazd które wraz z kursantem ustalane są w taki sposób by cały materiał został przerobiony w czasie około 1 miesiąca.
http://www.emar.szczecin.pl/wp-content/uploads/IMG_5648-1200x800.jpg

Dodatkowa godzina jazd – 85 zł (70 zł dla naszych kursantów)

Godzina jazd dodatkowych dzięki której możemy odświeżyć nasze umiejętności i spokojnie podejść do egzaminu

Obowiązkowy strój kandydata na motocyklistę

Wymagania odnośnie stroju w części zapewnione przez kursanta.

Dodatkowa godzina jazd

Spodnie + Kurtka

Obuwie wiązane

Rękawice ochronne

Dodatkowa godzina jazd jest zalecana przed przystąpieniem do właściwego egzaminu, szczególnie gdy odstęp pomiędzy zakończeniem kursu a egzaminem WORD bywa zbyt duży.Sprawdza się również jako doszkolenie i odświeżenie zasad ruchu dla osób posiadających dokument.
Spodnie z długim nogawkami, kurtka zapinana długie rękawy.Obuwie wiązane na płaskiej podeszwie oraz rękawice zakrywające całe dłonieSZKOŁA EMAR ZAPEWNIA:  KASK, KAMIZELKĘ oraz OCHRANIACZE.

Część teoretyczna

Tzw. „teoria” powinna trwać minimum 20 godzin. W trakcie zajęć zapoznajemy się z zasadami ruchu drogowego, specyfiką jazdy na motocyklu i elementami pierwszej pomocy przedmedycznej.Zwykle kursanci, zwłaszcza jeżdżący już samochodem, niechętnie uczestniczą w zajęciach teoretycznych. Jednak nawet kierowcom, którzy twierdzą że znają przepisy o ruchu drogowym, przyda się niekiedy małe powtórzenie. Ponadto w trakcie szkolenia poruszane są również aspekty związane bezpośrednio z jazdą jednoślademW trakcie trwania kursu teoretycznego zapewniamy obowiązkowe badania medyczne. Najczęściej orzeczenie lekarskie jest bezterminowe, czasem ze względu np. na wadę wzroku może być ograniczone do 5 czy 10 lat.Badania możemy również załatwiać na własną rękę np. w przychodni pracy. Pamiętajmy jednak, że lekarz wystawiający orzeczenie musi mieć uprawnienia do badania kierowców.http://www.emar.szczecin.pl/wp-content/uploads/tuxpi.com_.1507387248-600x600.jpg

Część praktyczna

Jeżdżąc na placu, przede wszystkim ćwiczymy utrzymywanie równowagi w trakcie podstawowych czynności, takich jak ruszanie, zatrzymywanie się czy wykonywanie coraz ciaśniejszych zakrętów. Uczymy się prawidłowego dosiadu np. podczas jazdy „bez trzymanki”.W następnych 20 godzinach jazd uczymy się od A do Z jak poruszać się, sprawdzać stan techniczny pojazdu oraz przed wszystkim jak zachować się w poszczególnych sytuacjach, nie tylko w warunkach egzaminu.Jeździmy na sprawdzonych trasach, szlifujemy najtrudniejsze scenariusze i uczymy się przewidywać oraz planować.Stale omawiamy popełniane przez kursanta błędy, poszukujemy tzw. „Wąskiego gardła” w jego umiejętnościach – czynności, która niejako „hamuje” dalsze przyswajanie wiedzy.http://www.emar.szczecin.pl/wp-content/uploads/tuxpi.com_.1507387357-600x600.jpg

Egzamin praktyczny

Zakres części praktycznej egzaminu wewnętrznego, kryteria oceny, oraz czas trwania są zgodne z zasadami przeprowadzania egzaminu praktycznego na egzaminie państwowym na prawo jazdy.W trakcie przeprowadzania części praktycznej egzaminu , realizuje się wszystkie przewidziane dla egzaminu państwowego na prawo jazdy zadania egzaminacyjne, bez względu na ilość  błędów.Po zakończeniu części praktycznej egzaminu wewnętrznego instruktor przeprowadzający egzamin omawia z osobą egzaminowaną popełnione przez nią błędy, jeśli ich ilość jest większa niż maksymalna ustala dalszy zakres szkolenia niezbędny do uzyskania wszystkich umiejętności.http://www.emar.szczecin.pl/wp-content/uploads/tuxpi.com_.1507387329-600x600.jpg

Udostępnij
Share on Facebook
Facebook